62v rokkarille vakkarii pks+?km?
Lainaa viestistä JohnnyEspoo 19.12.2023, 4:49Moi. 176/75 rockhenkinen nuoremman oloinen kundi haluaisi löytää jonkun edes vähän samantapaisen, mieluit nuoremman, kaverin, jonka kanssa voisi olla muutakin yhteistä kuin seksiä. Miesten välisestä seksistä ei ole edes paljon kokemusta jaan, mutta kyllähän asia kiinnostaa. Kumppanista ei sinänsä ole sen suurempia toiveita, mutta etsin kyllä miehenoloista kaveria. Esim CD tai muut vastaavat jutut ei mua sytytä, sori vaan. Ota reilusti yhteyttä, jos asut edes kohtuullisen junamatkan päässä pk-seudulta. Olen varmasti 100% luotettava tyyppi, samaa odotan sinulta, toisin sanoen olen kaapissa, enkä vaivaudu sitä enää miksikään muuttamaankaan. Vastaan varmasti, kiinnostaa sitten tai ei. Alkuillasta tai joskus vasta yöllä, aamuisin nukun piiiitkään.
Moi. 176/75 rockhenkinen nuoremman oloinen kundi haluaisi löytää jonkun edes vähän samantapaisen, mieluit nuoremman, kaverin, jonka kanssa voisi olla muutakin yhteistä kuin seksiä. Miesten välisestä seksistä ei ole edes paljon kokemusta jaan, mutta kyllähän asia kiinnostaa. Kumppanista ei sinänsä ole sen suurempia toiveita, mutta etsin kyllä miehenoloista kaveria. Esim CD tai muut vastaavat jutut ei mua sytytä, sori vaan. Ota reilusti yhteyttä, jos asut edes kohtuullisen junamatkan päässä pk-seudulta. Olen varmasti 100% luotettava tyyppi, samaa odotan sinulta, toisin sanoen olen kaapissa, enkä vaivaudu sitä enää miksikään muuttamaankaan. Vastaan varmasti, kiinnostaa sitten tai ei. Alkuillasta tai joskus vasta yöllä, aamuisin nukun piiiitkään.