cam huoneita (lista huoneista) lisätkää omanne listaan!
Lainaa viestistä PP 28.11.2023, 18:27Nyt kun ryhmächat on toistaiseksi alhaalla niin voitaisi keräillä tähän lankaan listaa whereby huoneista missä porukka touhuaa ja oman huoneen saa lisätä listaan mikäli toivoo touhuseuraa huoneeseensa.
Eli homma toimii niin että jokainen saa lisätä oman huoneensa listaan. Halutessaan voi lisätä milloin huone on todennäköisesti auki ja huoneen säännöt.
/partamiehet on cam2cam huone parta & karhumiehille, aukisin yleensä arki-iltaisin, sisään pääsee laittamalla yv:n ja kameran tulee olla päällä koputtaessa jotta sisäänpääsy voidaan hyväksyä. Täysi-ikäisyys sekä hyvät käytöstavat ovat välttämättömiä. Kyseinen huone ei hostaa katsojia eli kaikilla osallistujilla camit pysyvät auki huoneessaoloajan.
Lisäättehän oman huoneenne lankaan ja muistakaa pitää hauskaa! Tavoitteena olisi kasata lista huoneista jotta cam seuraa löytyy kun sitä etsii.
Nyt kun ryhmächat on toistaiseksi alhaalla niin voitaisi keräillä tähän lankaan listaa whereby huoneista missä porukka touhuaa ja oman huoneen saa lisätä listaan mikäli toivoo touhuseuraa huoneeseensa.
Eli homma toimii niin että jokainen saa lisätä oman huoneensa listaan. Halutessaan voi lisätä milloin huone on todennäköisesti auki ja huoneen säännöt.
/partamiehet on cam2cam huone parta & karhumiehille, aukisin yleensä arki-iltaisin, sisään pääsee laittamalla yv:n ja kameran tulee olla päällä koputtaessa jotta sisäänpääsy voidaan hyväksyä. Täysi-ikäisyys sekä hyvät käytöstavat ovat välttämättömiä. Kyseinen huone ei hostaa katsojia eli kaikilla osallistujilla camit pysyvät auki huoneessaoloajan.
Lisäättehän oman huoneenne lankaan ja muistakaa pitää hauskaa! Tavoitteena olisi kasata lista huoneista jotta cam seuraa löytyy kun sitä etsii.
Lainaa viestistä Homobtm37 1.12.2023, 12:14Hei olen 37 homomies olisin kiinostunut wsitteöäön dildoleikkejä kameran edezsä minun kik 36btmslut
Hei olen 37 homomies olisin kiinostunut wsitteöäön dildoleikkejä kameran edezsä minun kik 36btmslut
Lainaa viestistä Poistettu käyttäjä 1.12.2023, 16:56Ennen oli paremmin!
/runkut2 ja 5 pyörivät melkein 24/7
ja tulitukea antoi /gay-bi-miehet.
/runkkarit oli myös joskus auki ja niin runkkuun, kuin runkkareihin voi numeroa muuttamalla avata kymmeniä chatteja.
Runkut kokeilin kerran ykkösestä alkaen ja 12. oli huti, mutta jotenkin arvasi, että /runkut69 löytyy ja siitä kimmokkeena on oltava olemassa myös /runkut666
Ennen oli paremmin!
/runkut2 ja 5 pyörivät melkein 24/7
ja tulitukea antoi /gay-bi-miehet.
/runkkarit oli myös joskus auki ja niin runkkuun, kuin runkkareihin voi numeroa muuttamalla avata kymmeniä chatteja.
Runkut kokeilin kerran ykkösestä alkaen ja 12. oli huti, mutta jotenkin arvasi, että /runkut69 löytyy ja siitä kimmokkeena on oltava olemassa myös /runkut666
Lainaa viestistä Poistettu käyttäjä 2.12.2023, 2:24/persvers on myös joskus auki
/persvers on myös joskus auki
Lainaa viestistä Poistettu käyttäjä 7.12.2023, 7:44Lainaa viestistä AulisA 2.12.2023, 2:24/persvers on myös joskus auki
Kuten myös whereby.com/runkkumies
Lainaa viestistä AulisA 2.12.2023, 2:24/persvers on myös joskus auki
Kuten myös whereby.com/runkkumies
Lainaa viestistä pikkuportto 9.12.2023, 20:16https://whereby.com/cdmari
Lainaa viestistä Make Hki 11.12.2023, 18:36Äsken meillä oli kiimaset neljän jätkän käteenvedot + pari katselijaa kanavalla https://whereby.com/gay-bi-miehet.
On näköjään edelleen silloin tällöin iltaisin auki.
Äsken meillä oli kiimaset neljän jätkän käteenvedot + pari katselijaa kanavalla https://whereby.com/gay-bi-miehet.
On näköjään edelleen silloin tällöin iltaisin auki.
Lainaa viestistä Poistettu käyttäjä 11.12.2023, 21:02Mun huone whereby.com hans12
Mun huone whereby.com hans12