KimppaFistailua
Lainaa viestistä FFVERS 15.4.2024, 4:53Mulla on tässä jo pitkään aikaan pyöriny mielessä, että kun meitä fistauksesta kiinnostuneita kuitenkin on pitkin Suomea melkoinen joukkio, niin miltäs kuulostais jos kerättäis sopiva porukka ja vuokrattais joku mökki, leirikeskus tms vaikka viikonlopuks. Siellä vois sit jätkien kans pitää hauskaa ja tutustua toisiinsa läpikotaisin 🙂
Jo viime kesänähän tää pyöri mulla mielessä ja sillon jo kattelin vähän hintojakin. Yllättävän halvallakin selviää jos ajan katsoo sesongin ulkopuolelta eikä mitään luxusta ympärilleen vaadi. Noitahan on paljon esim tyhjilleen jääneitä maatiloja joita kesällä vuokrataan ulos. Vanhoja kouluja jne.
Tälläisiin paikkoihin tuskin julkisilla pääsee, mutta jos tätä ruvetaan suunnittelemaan ja toteuttamaan niin onhan kimppakyydit aina toiminu. Miks ne ei toimis nytkin?
Herättääkö mitään ajatuksia?
Mulla on tässä jo pitkään aikaan pyöriny mielessä, että kun meitä fistauksesta kiinnostuneita kuitenkin on pitkin Suomea melkoinen joukkio, niin miltäs kuulostais jos kerättäis sopiva porukka ja vuokrattais joku mökki, leirikeskus tms vaikka viikonlopuks. Siellä vois sit jätkien kans pitää hauskaa ja tutustua toisiinsa läpikotaisin 🙂
Jo viime kesänähän tää pyöri mulla mielessä ja sillon jo kattelin vähän hintojakin. Yllättävän halvallakin selviää jos ajan katsoo sesongin ulkopuolelta eikä mitään luxusta ympärilleen vaadi. Noitahan on paljon esim tyhjilleen jääneitä maatiloja joita kesällä vuokrataan ulos. Vanhoja kouluja jne.
Tälläisiin paikkoihin tuskin julkisilla pääsee, mutta jos tätä ruvetaan suunnittelemaan ja toteuttamaan niin onhan kimppakyydit aina toiminu. Miks ne ei toimis nytkin?
Herättääkö mitään ajatuksia?
Lainaa viestistä Homobtm37 16.4.2024, 11:22Hei olen 37 sinkkugaybtm ja minua kiinostaa reiän käsittely ja kimppajutut otsppa yhteyttä minuun
Hei olen 37 sinkkugaybtm ja minua kiinostaa reiän käsittely ja kimppajutut otsppa yhteyttä minuun