Kokemusta yllättävästä kaveriavusta?
Lainaa viestistä BiCuriousGentlemanHKI 23.7.2024, 9:51Olen joskus keski-ikäisten poikien reissuilla (teemana esim golf tai hiihtäminen) pidemmäksi venyneen illanvieton jälkeen heräillessä miettinyt, löytyisikö ryhmästä ketään joka voisi vaikka vastavuoroisuusperiaatteella tarjota apua krapulakiimassa. Pitäisihän ihan todennäköisyyksienkin mukaan vähänkään isommasta näennäisesti 100 % heteroporukasta löytyä muitakin, joilla on ainakin lievää bi-kiinnostusta. Ajattelinkin kysyä, onko herroilla täällä ollut samanlaisia ajatuksia ja onko joku peräti onnistunut saamaan kaverilta helpotusta tuollaisessa tilanteessa? Isoin juttuhan tuossa on sen kynnyksen ylittäminen että puolin ja toisin näytetään että homma kiinnostaisi. Mikä olisi ”viaton” pelinavaus, mihin toinen voisi sitten tarttua, mutta mikä ei olisi liian ilmeinen? Olen joskus alasti kyljelläni nukkuessa antanut peiton mennä sivuun ja oikein asetellut ilmeisesti aika isot pallini ja ok kokoisen kaluni reidelle ikään kuin tarjolle löydettäväksi. Tai aamusaunaan venytellyt kalua vähän näyttävämmäksi. Vielä ei ole tärpännyt:) Riskihän siinä on, että joku herkempi pahoittaa mielensä, tai jyrkemmin hetero ei tykkää, tai oman seksuaalisuutensa kanssa ehkä epävarma haluaa pönkittää omaa hetero-minäkuvaansa reagoimalla negatiivisesti, jne. Mutta en tiedä, arkailenko suotta. Ajatuksia, kokemuksia, vinkkejä? Teinivuosina tällaisia spontaaneita kokemuksia on ymmärtääkseni enemmän, ei silloinkaan sattunut omalle kohdalle, niistäkin olisi kiinnostavaa kuulla. Vastailkaa joko tänne, tai yksityisviestinä. Liitin tuohon myös kyselyn (jos osasin:)) jos kaikki eivät halua kirjoittaa.
Olen joskus keski-ikäisten poikien reissuilla (teemana esim golf tai hiihtäminen) pidemmäksi venyneen illanvieton jälkeen heräillessä miettinyt, löytyisikö ryhmästä ketään joka voisi vaikka vastavuoroisuusperiaatteella tarjota apua krapulakiimassa. Pitäisihän ihan todennäköisyyksienkin mukaan vähänkään isommasta näennäisesti 100 % heteroporukasta löytyä muitakin, joilla on ainakin lievää bi-kiinnostusta. Ajattelinkin kysyä, onko herroilla täällä ollut samanlaisia ajatuksia ja onko joku peräti onnistunut saamaan kaverilta helpotusta tuollaisessa tilanteessa? Isoin juttuhan tuossa on sen kynnyksen ylittäminen että puolin ja toisin näytetään että homma kiinnostaisi. Mikä olisi ”viaton” pelinavaus, mihin toinen voisi sitten tarttua, mutta mikä ei olisi liian ilmeinen? Olen joskus alasti kyljelläni nukkuessa antanut peiton mennä sivuun ja oikein asetellut ilmeisesti aika isot pallini ja ok kokoisen kaluni reidelle ikään kuin tarjolle löydettäväksi. Tai aamusaunaan venytellyt kalua vähän näyttävämmäksi. Vielä ei ole tärpännyt:) Riskihän siinä on, että joku herkempi pahoittaa mielensä, tai jyrkemmin hetero ei tykkää, tai oman seksuaalisuutensa kanssa ehkä epävarma haluaa pönkittää omaa hetero-minäkuvaansa reagoimalla negatiivisesti, jne. Mutta en tiedä, arkailenko suotta. Ajatuksia, kokemuksia, vinkkejä? Teinivuosina tällaisia spontaaneita kokemuksia on ymmärtääkseni enemmän, ei silloinkaan sattunut omalle kohdalle, niistäkin olisi kiinnostavaa kuulla. Vastailkaa joko tänne, tai yksityisviestinä. Liitin tuohon myös kyselyn (jos osasin:)) jos kaikki eivät halua kirjoittaa.
Lainaa viestistä JohnnyEspoo 27.7.2024, 10:40Mulle sattui vast'ikään, että heterokaverini nukkui samassa sängyssä ja pikku humalassa yöllä alkoi siirtää kättäni aluksi reidelleen ja jonkin ajan päästä päästä munilleen. Runkkasin häntä jonkin aikaa peläten samalla, että sotkee lakanat. No ei kuitenkaan sotkenut, kiitos kännin.
Mulle sattui vast'ikään, että heterokaverini nukkui samassa sängyssä ja pikku humalassa yöllä alkoi siirtää kättäni aluksi reidelleen ja jonkin ajan päästä päästä munilleen. Runkkasin häntä jonkin aikaa peläten samalla, että sotkee lakanat. No ei kuitenkaan sotkenut, kiitos kännin.