Kyrvän palvonta / cock worship
Lainaa viestistä Poistettu käyttäjä 4.2.2024, 15:28Jos tosi pitkän kaavan mukaan edging ja kyrvän sekä pallien palvonta kiinnostaa, otahan yhteyttä. Meitä on aikq vähän ja olisi mukavaa tutustua lähemmin! Ei väliä onko kokemusta vai ei. Tärkeintä on halu ja motivaatio, sekä ymmärrys mitä kyrvän palvominen on. Laita viestiä ja esittele itseäsi. Minä olen hoikka poika, 180 /62 /15
Jos tosi pitkän kaavan mukaan edging ja kyrvän sekä pallien palvonta kiinnostaa, otahan yhteyttä. Meitä on aikq vähän ja olisi mukavaa tutustua lähemmin! Ei väliä onko kokemusta vai ei. Tärkeintä on halu ja motivaatio, sekä ymmärrys mitä kyrvän palvominen on. Laita viestiä ja esittele itseäsi. Minä olen hoikka poika, 180 /62 /15
Lainaa viestistä Poistettu käyttäjä 5.2.2024, 9:10mä haluun palvoo sellasta iso kalua se ois ihanaa, sellasta imis ja nuolis vaikka kuinka kauan
mä haluun palvoo sellasta iso kalua se ois ihanaa, sellasta imis ja nuolis vaikka kuinka kauan
Lainaa viestistä kyrpärengaslahti 17.4.2024, 14:32Mun kyrpää saa palvoa, imeä ja nuolla hartaasti.
Alastonsuomessa kuvia... posliinilahdest nikillä
Mun kyrpää saa palvoa, imeä ja nuolla hartaasti.
Alastonsuomessa kuvia... posliinilahdest nikillä