Mistä löytäisi seuraa seksiin?
Lainaa viestistä BtmTornio 16.11.2024, 2:04Pienellä paikkakunnal kun asun, niin seksiseuran löytäminen ei ole itsestään selvyys. Miehiset nautinnot olisi mielessä. Työni takia minua pidetään maskuliisena johtjana, mutta olisi kiva olla se joka on ottavana osapuolena. Olen muutamia kertoja ottanut suihin ja suudellut miehen kanssa, mutta haluaisin kokeilla jotain enemmän. Pepullani olen leikkinyt erillaisten lelujen kanssa. Mutta aito asia kiinnostaisi.
Mistä sinut löytäisin?
Pienellä paikkakunnal kun asun, niin seksiseuran löytäminen ei ole itsestään selvyys. Miehiset nautinnot olisi mielessä. Työni takia minua pidetään maskuliisena johtjana, mutta olisi kiva olla se joka on ottavana osapuolena. Olen muutamia kertoja ottanut suihin ja suudellut miehen kanssa, mutta haluaisin kokeilla jotain enemmän. Pepullani olen leikkinyt erillaisten lelujen kanssa. Mutta aito asia kiinnostaisi.
Mistä sinut löytäisin?
Lainaa viestistä Tiiacd 20.11.2024, 20:27samaa kysymystä voi esittää myös täällä etelämmässä pienellä paikkakunnalla, tuntuu olevan ihan kokomaan ongelma tuo seuran löytäminen
samaa kysymystä voi esittää myös täällä etelämmässä pienellä paikkakunnalla, tuntuu olevan ihan kokomaan ongelma tuo seuran löytäminen
Lainaa viestistä timjkl 21.11.2024, 11:45Hei, saman ongelman kanssa painin. Vaki mies hakusassa, tai edes satunnaisesti seksiä, "maksullinenkin" kävisi( olisi varmaan helpoin vaihtoehto). Kaapissa oleminen tekee tästäkin yllätvän vaikeaa.
Hei, saman ongelman kanssa painin. Vaki mies hakusassa, tai edes satunnaisesti seksiä, "maksullinenkin" kävisi( olisi varmaan helpoin vaihtoehto). Kaapissa oleminen tekee tästäkin yllätvän vaikeaa.