Nuorelle btm seuraa
Lainaa viestistä Aapoo 17.2.2024, 5:54Moi! Tosiaan 20v suht kokematon bottom etsii seuraa pk seudulta. Minulle ei ole väliä iälläsi, koollasi, karvoituksellasi tai millään muullakaan, kunhan luonne kohillaan ja kaikki tapaamiset 100% luottamuksella!
Itse olen 180cm/76kg nuori poitsu, jolla mukavan pyöreät pakarat. Karvoitusta löytyy, mutta sen pois ajamisesta voidaan jutella lisää jos tarpeen :). Ensikerroilla kondomi pakollinen (kaikessa), myöhemmin ei, jos tutustutaan tarkemmin.
Tapaamisille minulla ei ole tarjota paikkaa, joten sellainen olisi hyvä ellei häärätä jossain piilossa. Olen erittäin avoin uusille ehdotuksille! Ota rohkeasti yhteyttä ja jutellaan lisäää 😉
Moi! Tosiaan 20v suht kokematon bottom etsii seuraa pk seudulta. Minulle ei ole väliä iälläsi, koollasi, karvoituksellasi tai millään muullakaan, kunhan luonne kohillaan ja kaikki tapaamiset 100% luottamuksella!
Itse olen 180cm/76kg nuori poitsu, jolla mukavan pyöreät pakarat. Karvoitusta löytyy, mutta sen pois ajamisesta voidaan jutella lisää jos tarpeen :). Ensikerroilla kondomi pakollinen (kaikessa), myöhemmin ei, jos tutustutaan tarkemmin.
Tapaamisille minulla ei ole tarjota paikkaa, joten sellainen olisi hyvä ellei häärätä jossain piilossa. Olen erittäin avoin uusille ehdotuksille! Ota rohkeasti yhteyttä ja jutellaan lisäää 😉