Keskustelualueet

Forum Navigation
Viestien ja viestiketjujen avaaminen edellyttää kirjautumista.

Pieni bottom haluaa kokea oikeasti ison

Lyhyesti ja ytimekkäästi haen oikeasti ison kalun omaavaa top daddya joka haluaisi toimia nuoren bottom pojan daddynä/mentorina 😉

Olen pitkään halunnut päästä kokemaan osaavan top miehen käsittelyn todella isolla kalulla.

Seuraa on ollut vaikea löytää. En hae nyt kenestä vain seksiseuraa vaan haluan erityisesti päästä leikkimään ison kanssa. Iso kun nyt kiihottaa itseäni erityisen paljon.
Pidän itseäni vanhemmista ja isommista miehistä. En osaa vielä sanoa itseäni ns. Tyttöilijäks koska en ole paljoa päässyt kokemaan mutta tämmöinen voisi olla jotain mikä tulevaisuudessa kiinnostaa.

Seksin suhteen olen todella avoin ja helposti lähestyttävä. Ensimmäinen kerta tottakai menee aikalailla tutustumiseen ja normaalin seksin merkeissä mutta haluaisin siittä lähteä rakentamaan kumpaakin kiihottavaa tapailua. Minusta saa vakituisen kaverin kunhan ensin tutustutaan. En hae seurustelua enkä mitään vakavaa. Vain luotettavaa hauskanpitoa.

Olen 170cm ja n.70kg. Pidän itsestäni huolta ja vartaloni on karvaton. Peppu tietenkin posliini. Kasvoissa minulla ei ole karvoja. Hiukset päässä ja pukeudun hyvin normaalisti ja ajanmukaisesti. Sängyssä olen täysin bottom.

Asun pirkanmaalla ja tapailen sinua melkein missä vaan. Tulen luoksesi. Minulla on paikka ja minulle käy vaikka auto.

On paljon mitä kanssasi haluan kokea. Kosketusta, suutelua. Kiihkeää ja hyvää seksiä. Tykkään että otat ohjat ja ohjeistat mielesi mukaan. Tykkään kyllä vikistä kun osaava top käsittelee minua.

Poistettu käyttäjä and Äijäakaa have reacted to this post.
Poistettu käyttäjäÄijäakaa
Scroll to Top

New Report

Close