Keskustelualueet

Forum Navigation
Viestien ja viestiketjujen avaaminen edellyttää kirjautumista.

Pirkanmaalta vakkarikaveria

Moro!

Etsin parisuhteessa olevaa miestä, joka myös etsii vakkariseuraa kenen kanssa purkaa paineita vaikkapa saunavuoron yhteydessä. Vaimoni tietää toiminnasta, ja toivon että sinulla samanlainen tilanne (ei toki ehdoton), missä kumppani myös tietää tilanteestasi. En luonnollisesti jaa sen tarkempia tietoja kumppanin kanssa, kuin että puuhastelukaveri löytyi.

Olen ehkä vähän enemmän bottom henkinen, mutta pääasia olisi että päästäisiin tyydyttämään toistemme tarpeita, mitä kumppani kotona ei ehkä pysty tekemään.

Itse olen 173cm pitkä ja painoa sain alle 100kg nyt kun rupsein vihdoin käymään salilla. Ikää on 28 ja toivon että olet itse noin 25-40v. Työkalu 16cm jos sillä on sinulle merkitystä. Karvoitusta löytyy ja hiukset aika pitkät. Hygienia on minulle se tärkein ominaisuus, ja tietenkin se että ei tässä mitään suhdetta etsitä, vaan puretaan paineet pois yhdessä. Kumi ehdoton alussa, toki jos luottoa löytyy ja testeissä käydään niin voidaan sekin jättää pois. Voi tässä myös olla hakusessa jotain sellaista kivaa, mitä kumppaneidenkin kanssa voitaisiin kokeilla.

Laita viestiä jos sinulla samanlainen tilanne

Trebiukm37, Utelias-tre and biukm85VersTop have reacted to this post.
Trebiukm37Utelias-trebiukm85VersTop

Nyt on niin asiallinen viesti, että toivon todellakin, että löydät kaipailemaasi ja etsimääsi seuraa vaikka helppoa se ei ole...

Tai ei ole ainakaan itselle tähän mennessä ollut, kun olen vielä kokematon bottom (joka etsii paikan omaavaa toppia) jolla jo myös hieman ikää 🙁

Scroll to Top

New Report

Close