Keskustelualueet

Forum Navigation
Viestien ja viestiketjujen avaaminen edellyttää kirjautumista.

Vanhempaa setää alistamaan?

Olen etsinyt täältä ja vähän muualtakin sellaista seuraa joka osuisi yhteen omien halujeni kanssa. Muutaman kanssa olen päässyt melko pitkälle, mutta sitten loppumetreillä on tullut jonkinlainen este. Esteinä on ollut ajankohta/tilanne/toinen ei ollutkaan kokenut tai kovinkaan alistava jne.

Hieman itsestäni, olen 34/183/86/17 kundi Vantaalta. Ihan komeaksi kehuttu. Todella kokematon ja todella ujo, mutta samalla äärimmäisen kiimainen kun ajattelen että antautuisin vanhemman sedän leluiksi.

Haluni aaltoilevat todella paljon ja ajoittain tuntuu että olen todella hukassa siitä mitä haluan ja mitä on mahdollista saavuttaa.

Fantasioissani olen ollut peppupystyssä uimakopissa kun vanhempi setä koskettelee ja dildottaa minua ja lopuksi tulee naamalleni. Toisessa fantasiassa olen sänkyyn sidottuna ja edgattuna loppuun asti. Kolmannessa olen kalliolla nelinkontin ja takanani dom käsittelee peppuani.

Haluaisin edetä rauhallisesti, mutta varmasti. Voin laittaa kuvan tai näyttäytyä camissa jos se auttaa asiaan.

Utelias-tre has reacted to this post.
Utelias-tre
Scroll to Top

New Report

Close