Keskustelualueet

Forum Navigation
Viestien ja viestiketjujen avaaminen edellyttää kirjautumista.

Mikä on kun ei saada täyä chat toimimaan?

Mikä on kun ei saada täyä chat toimimaan?
Ei varmaa vaatisi paljoa!!?? 

Kannattaisi varmaan lukea ne vastaukset tuolta muualta.  

Palauteosiossa on tosiaan tätä käyty läpi. Kyllä se itseasiassa vaatii ja aika paljon, jotta toimiva reaaliaikainen chat saadaan pystyyn siten, että käyttäjien viestit ovat suojattuja, moderointi toimii ja käyttäjät pystyvät myös itse blokkaamaan muita käyttäjiä. 

Jos ei olisi tarvetta yhtään miettiä, mitä tuollaisen liikenteen pitäminen pystyssä maksaa (palvelinkustannukset), chat olisi valmisohjelmistoilla nopeasti pystyssä. Mutta se ei valitettavasti ole nyt mahdollista, koska tarkoituksena on pitää palvelu ilmaisena käyttäjille. 

Bi03, LeilaCD and 10 other users have reacted to this post.
Bi03LeilaCDPate1996Fat BastardBtmJnsbi ukm kotkaPPMansesteriSpermanlypsäjäTku83Poistettu käyttäjäTkuBlowJobber

Tähän ihmiset on kasvatettu. Kaikki pitää saada ilmaiseksi, ja jos kaikki ei heti toimi kuin Strömsössä, niin alkaa itku ja valitus. Oma napa maailmankaikkeuden keskipiste, ja Minulla on oikeus saada palvelua, koska Minä haluan. Kaikkea muut paitsi osallistua kehitystyöhön ja kustannuksiin. Ei kenekään olisi mikään pakko pitää tällaista sivustoa yllä. Jos olisin Persikka niin sanoisin nillittäjille että suksikaa sinne missä aurinko ei paista.

Tku83 has reacted to this post.
Tku83
Lainaa viestistä Mies Pojille 13.4.2024, 23:31

Tähän ihmiset on kasvatettu. Kaikki pitää saada ilmaiseksi, ja jos kaikki ei heti toimi kuin Strömsössä, niin alkaa itku ja valitus. Oma napa maailmankaikkeuden keskipiste, ja Minulla on oikeus saada palvelua, koska Minä haluan. Kaikkea muut paitsi osallistua kehitystyöhön ja kustannuksiin. Ei kenekään olisi mikään pakko pitää tällaista sivustoa yllä. Jos olisin Persikka niin sanoisin nillittäjille että suksikaa sinne missä aurinko ei paista.

Edes maksavana asiakkaana ei kenelläkään ole oikeutta vaatia, että joku ominaisuus jota ei ole pitää saada NytJustHeti käyttöön, koska Minä haluan. Jos ominaisuuden haluaa, niin rahaa tiskiin ja maksaa kehittäjille sen tekemisestä.

Scroll to Top

Tee ilmoitus

Sulje