Keskustelualueet

Forum Navigation
Viestien ja viestiketjujen avaaminen edellyttää kirjautumista.

Saitko miten nuorena ekan kerran munaa

PreviousPage 3 of 5Next
  1. Vähän yli parikymppisenä sain ekan kerran kullia.Isokokoinen vanhempi kokenut mies.Muistaa ikuisesti millaista on ensimmäisen kerran riisua mieheltä housut pois ja ottaa esille pitkä ja paksu suonikas kulli ja isot kivekset ja maistella suolaista kiimalimaa terskasta.Takaapäin kun mies laukesi sisälle, niin meni tajuntaan asti.Upea ensimmäinen kokemus ja siitä lähtien olen tykännyt isoista ja isokullisista miehistä.
03Bivers77, Topi and 3 other users have reacted to this post.
03Bivers77TopiTitanbiukm85VersTopMjohn

Vähän reilu parikymppisenä olin ensimmäistä kertaa naisen asuissa ja meikeissä baarissa Helsingissä. Noin 40v mies iski mut ja hänen luonaan sain ensimmäisen kerran suuhun ja peppuun. Ai että kun nautin…

kariljns, BtmJns and 5 other users have reacted to this post.
kariljnsBtmJns03Bivers77Gaym46OuluTopibiukm85VersTopEskobtm

Olin 7-8, kun naaourin murrosikäinen poika imi ja työntyi peppuuni,, Aika jännät väristykset tuli, hyvin muistan.

Ensimmäisen kerran imin serkkupojan kalua ehkä n. 13 vuotiaana. Saman ikäinen hänkin. Nopeasti sitten siirryttiinkin jo panohommiin, molemmin puolin otettiin ja annettiin. Varmaan vuoden päivät lähes viikoittain tai useammin touhuttiin yhdessä. Vieläkin aina kun nähdään, mutta hän on nykyisin top pelkästään.

03Bivers77 and biukm85VersTop have reacted to this post.
03Bivers77biukm85VersTop

30 suunilleen.

Toosi nuorena...

70-80 luvun taitteessa naapurin eläkkeellä oleva leskimiehen kanssa pantiin toisiamme vuorotellen monen vuoden ajan. Eli olin muistaakseni 16 vuotias kun panimme ensimmäisen kerran.

03Bivers77, Topi and 2 other users have reacted to this post.
03Bivers77Topibiukm85VersTopBiKari52

Olin 18v. Työhaastattelija 40v. Sain työpaikan. Ihan ekan kerran otin kullia suuhun.

Olin 16 kun kaverin kanssa hiukan leikittiin. Otin munaa suuhun ja kaveri nuoli pyllyä. Hänen kalunsa oli jäätävän kokoinen niin sisään ei saatu mutta ruikkasinspermat pyllylle. Tällaista jatkui silloin tällöin. 18 v tuli tauko ja 25 v oli pakkonsaada kokea kalu pyllyssä ja noin 50 homomies löyty netin kautta ja hän pani mua. 

Oli mukavaa saada mutta mies oli vähän ällö niin jäi siihen kertaan. Toista kertaa haaveilen ja oishan se aika kun 20v vierähtänyt.

03Bivers77 and biukm85VersTop have reacted to this post.
03Bivers77biukm85VersTop

Aika nuori olin kun vanhemman serkkupojan kanssa aloin touhuamaan.

biukm85VersTop has reacted to this post.
biukm85VersTop
PreviousPage 3 of 5Next
Scroll to Top

Tee ilmoitus

Sulje