Saitko miten nuorena ekan kerran munaa
Lainaa viestistä Poistettu käyttäjä 30.4.2024, 23:00Eka kerran otin suihin varmaan jotain 21-vuotiaana. Ekan kerran sain kullia vähän päälle kolmikymppisenä. Se taitaa olla yksi parhaimmista seksikokemuksistani ikinä.
Aloiteltiin yhteisellä suihkulla, otin siinä suihkun aikana suihin ja sain kieltä perseeseen ja sen jälkeen mentiin sänkyyn, jossa mies kieletti lisää ja otti mut takaapäin ja sain myös ratsastaa.
Noiden jälkeen on ollut pari kokemusta, mutta ei panoja. Nyt tekis mieli saada aisaa samanikäiseltä tai vanhemmalta topilta. Laitaa viestiä, jos asustelet Satakunnassa ja kaipaat säännöllistä suihinottoa ja persettä.
Eka kerran otin suihin varmaan jotain 21-vuotiaana. Ekan kerran sain kullia vähän päälle kolmikymppisenä. Se taitaa olla yksi parhaimmista seksikokemuksistani ikinä.
Aloiteltiin yhteisellä suihkulla, otin siinä suihkun aikana suihin ja sain kieltä perseeseen ja sen jälkeen mentiin sänkyyn, jossa mies kieletti lisää ja otti mut takaapäin ja sain myös ratsastaa.
Noiden jälkeen on ollut pari kokemusta, mutta ei panoja. Nyt tekis mieli saada aisaa samanikäiseltä tai vanhemmalta topilta. Laitaa viestiä, jos asustelet Satakunnassa ja kaipaat säännöllistä suihinottoa ja persettä.
Lainaa viestistä Laitilabimies 1.5.2024, 20:05Todella nuorena.. Naapurin papalla hoidos kun porukat lähti reissuun... Hyvin opetti.. Nykyäänkin jo ukkomiehenä ja isänä tykkään ottaa kyrpää kun vaan saan..
Todella nuorena.. Naapurin papalla hoidos kun porukat lähti reissuun... Hyvin opetti.. Nykyäänkin jo ukkomiehenä ja isänä tykkään ottaa kyrpää kun vaan saan..
Lainaa viestistä Laitilabimies 1.5.2024, 20:50Vieläkin vanhat herrat kiinnostaa.. Tai sit nuoret, poslarit..
Vieläkin vanhat herrat kiinnostaa.. Tai sit nuoret, poslarit..
Lainaa viestistä JaanaCD-Lappi 3.5.2024, 12:43Asujen kokeilu alkoi jo nuorena poikana ja aktivoitui omiin työ- ja opiskelukuvioihin siirryttyä. Vasta vanhemmalla iällä tuli mahdollisuus laittautua täydellisesti ja silloin alkoi kaivata myös herraseuraa. Kullin makuun pääsin vasta nelikymmpisenä ja neitsyys meni muutama vuosi myöhemmin ihanan herran seurassa, joka todella otti minut naisenaan. Sain nauttia hänen isosta koostaan useamman kerran ja nyt vuosien vierittyä on kova kaipuu vastaavaan ...
Asujen kokeilu alkoi jo nuorena poikana ja aktivoitui omiin työ- ja opiskelukuvioihin siirryttyä. Vasta vanhemmalla iällä tuli mahdollisuus laittautua täydellisesti ja silloin alkoi kaivata myös herraseuraa. Kullin makuun pääsin vasta nelikymmpisenä ja neitsyys meni muutama vuosi myöhemmin ihanan herran seurassa, joka todella otti minut naisenaan. Sain nauttia hänen isosta koostaan useamman kerran ja nyt vuosien vierittyä on kova kaipuu vastaavaan ...
Lainaa viestistä Poistettu käyttäjä 9.5.2024, 10:58Taisin olla 14v kun veljen 17v kaveri sai puhuttua minut nelinkontin... Seksi suhde kesti noin 2vuotta.
Taisin olla 14v kun veljen 17v kaveri sai puhuttua minut nelinkontin... Seksi suhde kesti noin 2vuotta.
Lainaa viestistä Turpea 11.5.2024, 13:39Olin 13-kun isän veli opetti saunassa , vintillä ja nukuin hänen vieressään.
Oli hyviä ja ikimuistoisia hetkiä olin vielä karvaton ja kalu kuitenkin jo isoa ja turpea!
Olin 13-kun isän veli opetti saunassa , vintillä ja nukuin hänen vieressään.
Oli hyviä ja ikimuistoisia hetkiä olin vielä karvaton ja kalu kuitenkin jo isoa ja turpea!
Lainaa viestistä Poistettu käyttäjä 23.5.2024, 2:11Noin 45-vuotiaana.
Noin 45-vuotiaana.
Lainaa viestistä Poistettu käyttäjä 23.5.2024, 2:14Muistin alun perin väärin 47, mutta olihan se jo pari vuotta ennen.
Muistin alun perin väärin 47, mutta olihan se jo pari vuotta ennen.
Lainaa viestistä Bilammi 24.5.2024, 9:2018v vanhana itse ekaa kertaa pantavana. Sitten olikin pitkä tauko seuraavaan kertaan....nykyään kiinnostaa oikeastaan vaan miehet kyllä 😊
18v vanhana itse ekaa kertaa pantavana. Sitten olikin pitkä tauko seuraavaan kertaan....nykyään kiinnostaa oikeastaan vaan miehet kyllä 😊